Kompendium wiedzy o BDC - czyli co, z czym i dlaczego?
Jesteśmy firmą szkoleniową, która z wielką pasją i zaangażowaniem poświęca się dziedzinie zdalnej obsługi klienta. Nasza wiedza opiera się na gruntownej analizie procesów, rekrutacji, technologii i raportowania w działach BDC. Naszym celem jest podzielenie się naszą wiedzą
i doświadczeniem z Tobą. Chcemy, abyś razem z nami odkrywał tajniki efektywnego zarządzania BDC i osiągał sukces w tej dziedzinie.
Zapraszamy Cię do udziału w naszym kursie, który stanowi kompleksowe kompendium wiedzy na temat BDC. W poniższym filmie omawiamy szerzej zakres kursu, a poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które pozwolą Ci podjąć decyzję o wyborze jednego z trzech dostępnych pakietów.
Rozpocznijmy tę fascynującą podróż razem!
Co otrzymasz decydując się na kurs?
Czego się nauczysz?
💡Analizy obecnych procesów biznesowych
Poznasz metodologie diagnozy sytuacji w firmie, włączając w to organizację ruchu telefonicznego, zarządzanie bazami danych i jakość prowadzonych rozmów, co pozwoli Ci na efektywne identyfikowanie obszarów do usprawnienia przy wdrożeniu BDC.
💡Optymalnego umiejscowienia działu BDC w organizacji
Zrozumiesz, gdzie najlepiej umieścić dział BDC w strukturze firmy oraz czy warto rozważyć outsourcing, co zapewni Ci właściwą integrację z istniejącymi procesami.
💡Etapów wdrożenia działu BDC
Nabędziesz wiedzy dotyczącej procesów rekrutacji pracowników, przygotowania infrastruktury oraz wyboru odpowiednich technologii, co umożliwi efektywne uruchomienie działu BDC.
💡Strategii kierowania kontaktami do BDC
Dzięki omówieniu wad i zalet różnych umiejscowień działu BDC w procesie kontaktu, pozyskasz narzędzia do wyboru najlepszego rozwiązania dla swojej firmy.
💡Motywowania zespołu BDC
Zrozumiesz znaczenie efektywnego systemu motywacyjnego dla pracowników BDC i jego wpływ na jakość obsługi klienta.
💡Raportowania i monitorowania efektywności
Pozyskasz wiedzę na temat raportowania, włączając źródła danych, kluczowe metryki, jakość danych oraz narzędzia Business Intelligence, co pozwoli Ci na ciągłe doskonalenie działu BDC i procesów obsługi ogółem.
Zastanawiasz się, który pakiet wybrać?
Dla kogo jest Pakiet Podstawowy?
Jeśli w Twojej stacji dealerskiej nie ma jeszcze BDC, planujesz jego wdrożenie do organizacji lub Twoje BDC nie ma jeszcze wypracowanej struktury, procesów, a jego obowiązki skupiają się na realizacji obowiązkowych działań obsługowych narzuconych przez importera, rozwój działu planujesz w długich krokach, w ramach Twojej organizacji nie jest wydzielona rola Managera BDC- Wybierz pakiet podstawowy.
Dla kogo jest Pakiet Premium?
Jeśli planujesz wdrożenie kompleksowe działu BDC do organizacji lub Twoje BDC nie ma jeszcze opracowanej struktury, procesów, jego obowiązki skupiają się na realizacji obowiązkowych działań obsługowych narzuconych przez importera; Chcesz skutecznie rozwinąć rolę działu
w procesach, potrzebujesz skonsultować plany ze specjalistami z branży, a jednocześnie zadbać również o obszar jakości rozmów- wybierz pakiet premium.
Dla kogo jest Pakiet VIP?
Jeśli planujesz wdrożenie kompleksowe działu BDC do organizacji lub Twoje BDC nie ma jeszcze opracowanej struktury, procesów, jego obowiązki skupiają się na realizacji obowiązkowych działań obsługowych narzuconych przez importera, chcesz skutecznie rozwinąć rolę działu
w procesach, potrzebujesz skonsultować plany ze specjalistami z branży, a jednocześnie zadbać również o obszar jakości rozmów, a dodatkowo zapewnić sobie możliwość monitorowania rozwoju działu i skuteczności działania nowego procesu obsługi klienta w ramach codziennych raportów na klik z dostępem do wiedzy naszych specjalistów przez cały okres opieki- wybierz pakiet VIP.
Wybierz interesujący Cię pakiet
Autorzy
Maciej Michalik: Pomysłodawca i założyciel Sales lions. Przez lata pracował w korporacjach: VGP
i Unilever. Wierzy, że skuteczna komunikacja z Klientami jest warunkiem koniecznym ich sukcesu- dlatego powstało Sales Lions.
Natalia Borowska: Od 10 lat związana głównie z branżą automotive, z doświadczeniem
w prowadzeniu jednego z najbardziej zaawansowanych działów BDC dla dealera marki premium. Ekspert wdrożeń, audytów i optymalizacji działań CC/BDC. Prowadzi lub prowadziła projekty na szczeblu importerskim dla marek Jaguar, Land Rover, VW, SEAT oraz poza automotive w tym dla OLX Group. Wdraża technologię, układa procesy i umożliwia ich monitoring w raportach BI.
Mateusz Krawczyk: Entuzjasta branży moto. W Sales Lions odpowiedzialny za zespoł trenerski obsługujący wiele znanych brandów oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz technicznymi.